קישורי בוקר

By | 29 במרץ 2007

MillionSoulsAware.Org הוא אתר שבו בחור הולנדי מנסה לגרום למיליון אנשים להיות מודעים לנושא אנושי חשוב. הוא מתחיל עם נושא מחנות הפליטים בכל העולם. כל כניסה לאתר מעלה את המונה. לאחר שיימנו מיליון כניסות, הוא יעבור לנושא הבא.

טים בריי פוגש במגבלות המצלמה (לא המסויימת, המצלמה בכלל) כשהוא מנסה לצלם פרח בגינה שלו. אחת התגובות מזכירה מושג שכבר מזמן לא נתקלתי בו אבל חשוב להכיר – Gamut. טווח הצבעים האפשריים בפורמאט מסויים. הגראף בעמוד של וויקפדיה מראה באופן מכאיב את הפער בין כמות הצבעים האפשרית וכמות הצבעים המוצגת על מסך.

עבודה שחורה עברו דירה ל blacklabor.org . מזל טוב חבר'ה. בהצלחה רבה. גאה בכם. באמת. ובהזדמנות, אנא עדכנו את הכתובת של ברשימת "רשת עבודה שחורה" לכאן. אני מזמן לא ברשימות. ואתם קוראים יקרים, עדכנו את כתובת ה RSS שלכם לאתר החדש כדי שלא יפסיק להיות לכם שחור בעיניים.

9 thoughts on “קישורי בוקר

  1. גורו יאיא

    כרגע אין לי בלוג שאני רוצה לכלול בו את התגובה הזו, אז אני אסביר מדוע אני הולך על אופציה 2.
    המילים של הקישור צריכות לתאר את נושא הדף אליו אתה מקשר. כך לפחות גוגל חושב (חשוב על המקרה המפורסם שלmiserable failure כקישור לבוש). לפיכך הקישור שיכלול את ה-ב, ייצג את המילים באהוד ברק ולא את המילים אהוד ברק.
    האוצפיה השלישית, קשורה לרצף הקריאה, או לרצף החיפוש. אם אני אחפש בתוכן הבלוג את המשפט "מי רוצה להיכנס באהוד ברק" אני לא אמצא אותן בשל האופן קישור.

  2. יהונתן

    הקישור תלוי במה אתה רוצה לקשר. אם הקישור הוא "להכנס באהוד ברק" אז כל הקישור הוא לאהוד, אם הקישור הוא רק לאתר של אהוד ברק, אז בלי ה"ב", כי גוגל לא מספיק חכם עדיין.

    האפשרות השלישית לא באה בחשבון.

  3. שושי

    2. הקישור הוא אל אהוד ברק ולא אל באהוד ברק. המקף אינו במיקום נכון בעברית.

  4. תומר

    האפשרות השנייה. בהחלט.

    לא הבנתי למה בכלל אתם מערבבים בין SEO לאופן הצגת הקישורים.

  5. דרומי

    בוויקיפדיה למדתי שלא להכניס את אותיות הקישור לתוך הקישור. לא מכיר סיבה טובה לעשות כך (עם כי לשושי יש נקודה טובה), אבל כוחו של הרגל…

    ודרך אגב, לשאלה שבקישור – אני אשמח (בתקווה שהוא שכח את שיעורי קרב מגע מהסיירת)

  6. לירון נוימן

    האפשרות השניה ממש לא מכוערת בעיני, אם כבר, היו יותר יפה, כי היא מבטאת נכון את מושא הקישור… אני משתמש בה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *