איך להתמודד עם אנשים שמדברים בטלפון בקול רם בתחבורה ציבורית

By | 12 בנובמבר 2017

זהו פוסט מספר 11 במסגרת חודש הכתיבה הבינלאומי. אני מאתגר את עצמי לפרסם פוסט אחד ביום במשך החודש הקרוב. יהיה מעניין, או שלא. לכל הפוסטים.

שתי תזכורות: 1 – מוזמנים לשאול אותי שאלות שעליהן אענה כאן בבלוג. 2 – אני מחפש עבודה כמידען בחברות וארגונים. אני מידען מוסמך ויש לי נסיון בהייטק. שמעתם על משרה מעניינת? צרו קשר!


אתם נוסעים לעבודה בתחילת היום ועוד לא ממש התעוררתם ומישהו מדבר בטלפון בקול רם וזה ממש מעצבן אתכם. או שאתם נוסעים הביתה בסוף היום העבודה, עייפים ומתים כבר להגיע ומישהי מדברת בטלפון בקול רם.

את השיטה הבאה ניסיתי כמה פעמים והיא הצליחה לי. לפעמים לא ניסיתי כי הנחתי מראש שיש סיכוי שלא יצליח.

השיטה מאד פשוטה – ניגשים למשוחח ואומרים לו משהו שקשור לשיחה. "גם אני חושב שיותר יפה לה בלונד" או "באמת הבוס שלך ממש לא בסדר" או "תחזרי שוב על שם היחידה? לא הספקתי לרשום".

אנשים מבינים את ההומור בצורת הפנייה הזאת, מבינים שלא את כולם מעניינים העניינים הפרטיים שלהם, אומרים סליחה ומתחילים לדבר בשקט.

נסו ותהנו.

One thought on “איך להתמודד עם אנשים שמדברים בטלפון בקול רם בתחבורה ציבורית

  1. אפרת

    גישה מעניינת.
    תוהה איך זה יתקבל אם זה יבוא מצד מישהו שאין לו את ה"פריבילגיות" שלך – גבר, יהודי, מבוגר-מספיק. אולי הדברנים יחשבו שהמעירים הם החוצפנים?

    לי שיחות לא מפריעות, אבל אני שונאת את אלה שיושבים במדרגות למרות שיש מקום בקרון…..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *