משתינים עלינו בקשת
בדרך שמעתי משהו בחדשות, התרגזתי והחלטתי לחקות את ZeFrank אם יש לכם בעיה לראות כאן את הוידאו – הנה המקור בפליקס. יכול להיות שזו תחילתה של קריירה חדשה?
בדרך שמעתי משהו בחדשות, התרגזתי והחלטתי לחקות את ZeFrank אם יש לכם בעיה לראות כאן את הוידאו – הנה המקור בפליקס. יכול להיות שזו תחילתה של קריירה חדשה?
כנראה שלא במקרה האייטם הראשי כרגע בדף הכניסה (החדש והמצויין!) של תפוז הוא פוסט של בלוגר ערבי מחיפה. אבו כרואן, אני מניח שזה כינוי, כותב בלוג בשם החברה הערבית במדינה ומפרט: הבלוג יעסוק בחברה הערבית במדינה ובמיוחד בנושאים של חינוך,חברה ופוליטיקה. שמחתי למצוא את הבלוג הזה. אשמח למצוא עוד בלוגים של ערבים בישראל.
דב אלפון כמעט הצליח לעבוד עלי. אז עשיתי אחד משל עצמי.
במרץ מתקיימת בקליפורניה ועידה בשם Under the Radar והם הוציאו קריאה לחברות סטארטאפ שעושות דברים מעניינים וזקוקות לעוד קצת צוּמי. תציצו ואם מתאים, תכתבו להם. עד ל 15 בינואר, אז תזדרזו.
לא יודע למה לקחת לי כל כך הרבה זמן להבין שאני רוצה לקרוא באופן שוטף את מייקי. תוקן.
אני לא זוכר למה בכלל פתחתי כרטיס ב LinkedIn. עכשיו ראיתי פוסט של Guy Kawasaki בשם Ten Ways to Use LinkedIn. מעניין אם בביצונת כמו עולם האינטרנט הישראלי יש שימוש אמיתי לאתר כזה. כל אחד שאני מכיר יכול לקשר אותי לכל אחד שאני רוצה.
Daylife – הלא מתחרה החדש של שמה!
מה זה בלוג. יש תשובה אחת שלא הצלחתי למצוא טובה ממנה – קולו הבלתי ערוך של יחיד.
אני מאד מאד רוצה הקלטה של השיר "אבא ודני" של אורי זוהר. אודה מאד לשולח/ת הקובץ באימייל ממי שיכול לאתר את התקליט או שהקובץ מסתובב לו כאן או שם. על פי מומה, השיר מופיע בתקליט שייקה אופיר – אורי זהר במועדון הסנטר הכפול על פי האתר AllSongs, אלו המלים המופלאות שלו. אבא ודני יום אחד… Read More »
תסתכלו טוב בצילום מתוך מסיבת העיתונאים. (הסרט באדיבות חדשות נענע) תסתכלו טוב על דגל המשטרה. רואים? האות "מ" שבמרכז דגל המשטרה הפוכה. הם שמו את הדגל של עצמם הפוך! מי שסידר את הדגל במסיבת העיתונאים הוא השוטר שלא יודע לכתוב או השוטר שלא יודע לקרוא? ואחר כך הם מודים שכל מסיבת העיתונאים הזאת היתה טעות… Read More »