פינוקים
השיחה האחרונה ב כנס הבלוגרים במלון בינהרים. יואב וברכה, בעלי המלון, קשובים ועייפים. יום שלם הם פינקו אותנו. עמלו וטרחו כדי שיהיה לנו נחמד ונעים וטעים. דברים פשוטים. עוגת קרמשניט שאמא של יואב אפתה והובאה למקום טריה על ידי אביו המשופם של יואב, מהמושב השכן. תפוחי אדמה שנאפו בגחלים בתוך נייר כסף והוגשו חמים לשולחן… Read More »