בלעדי! “ינואר המחוספס” – הסיבה לשאלה ההיפותטית של הפרקולית?

By | 2 בפברואר 2007

שרית פרקול בשאלה היפותטית:

אם, למשל, חברה מסחרית כלשהי היתה רוצה ליצור “באז” סביב מוצר או קמפיין מסוים, והיתה מגייסת בלוגר אחד, שיסחף סביבו עוד למעין תנועת בלוגרים, עם פליקסים ושאר שטיקים – זה היה בסדר?

עכשיו אני קורא:

קמפיין שיווק גרילה חדשני להשקת ג’ילט פיוז’ן

הפעילות זכתה להצלחה יוצאת דופן וגררה אלפי תגובות בבלוגים פורומים וטוקבקים ומאות מצטרפים בחרו לא להתגלח בינואר בעקבות פעילות הבאז. בתל אביב נערכה בסוף השבוע שעבר מסיבת נושא תחת הכותרת “ינואר המחוספס” שעל קיומה נודע לג’ילט מאחד מאתרי האינטרנט העוסקים בחיי לילה. במקביל זכתה תופעת האי גילוח לכיסוי משמעותי הן בעיתונות המודפסת והן בכמה מאתרי האינטרנט המובילים בישראל.

בחיפוש “ינואר המחוספס” בתפוז התקבלו 123 תוצאות בחיפוש דפים, 12 הודעות גולשים ו 15 תוצאות בבלוגים. בחיפוש בגוגל התקבלו 322 תוצאות.

מבחינתי האישית, הסביבה האינטרנטית שלי עסקה יותר ב”חמישה דברים” ולא ראיתי אף אחד משמעותי לי שעסק בבאז הזה.

אפס תוצאות בבלוגיש מחזקות את תחושתי.

יכול להיות שהקישור שעשיתי בין שני הדברים שגוי, אבל בטוח שקרה פה משהו שצריך לחשוב עליו.

נ.ב. Ynet – לטיפולכם. תסתכלו טוב על כתובת האתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *