גיזה – לא לתת קישור למתחרים זו קטנוניות

By | 1 במרץ 2007

אתמול שוטטתי בבלוג של קרן הון סיכון גיזה וראיתי את הפוסט הזה שבו הם מברכים את חברת Yedda בגיוס 2.5 מליון דולאר “מאחת הקרנות המתחרות שלנו”.

למה לא לכתוב את השם המלא של הקרן עם קישור לאתר שלה? (דרך אגב, מדובר בקרן ג’נסיס פרטנרס)

האם הבלוג שלכם הוא המקום היחידי שבו מוזכרת הידיעה הזאת? האם מי שרוצה לדעת במי מדובר לא יכול לעשות זאת בכמה קליקים? האם אתם מפחדים שיידעו מי המתחרים שלכם?

כל מה שאתם עושים זה להציג את עצמכם כקטנוניים.

אבל גיזה מקבלים על הראש רק במקרה. הרבה חברות וארגונים נמנעים מלהזכיר את המתחרים שלהם ולא נותנים להם קישור.

איזכור המתחרים, אמירת מילה טובה ומתן קישור לאתר שלהם הם עדות לביטחון עצמי ולהבנה שהעולם הוא מחובר ואי אפשר להסתיר מידע. ואם אי אפשר להסתיר מידע, מתן קישור למתחרים עוזר לכם ולשותפים שלכם ורק יגרום לכם לקבל עוד ביזנס, ולא פחות.

הנה, קחו דוגמה מפיליפ גרינספן, איש זקן ומנוסה ומהיזמים המצליחים של עולם האינטרנט. עכשיו הוא עוסק בתעופה ומטיס אנשים למטרות צילום בהליקופטר שלו. בתחתית הדף תמצאו איזכור מכובד למתחרה שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *