קפה דה מרקר סגרו לצביקה בשור את החשבון

By | 2 באפריל 2007

תקראו בעצמכם:

סגרו לי את החשבון בדה מארקר קפה. טירוף. עוד לא קרה לי שסגרו לי חשבון איפשהו. ועוד על מה.

נראה לי שכל עוד לא מחליפים הנהלה, עדיף לשתות תה ולא קפה דלוח.

6 thoughts on “קפה דה מרקר סגרו לצביקה בשור את החשבון

  1. גדי שמשון

    "כל עוד לא מחליפים הנהלה"? כמי שלא מתייאש להאבק בהנהלות קיימות בתחומים רציניים יותר בחיים, הדרישה הזו שלך היא בעצם להרים ידיים ולוותר על הקפה, או על החזרתו (אם בכלל יהיה מעוניין) של צביקה.
    ניסיון מעניין יותר היה לייחד את הרשומות שלך שם לנושא, הן של צביקה בפרט והן של ניהול נכון של קהילות. יש כבר לא מעט ניסיון שנצבר בזה בארץ, הוא פשוט חסר בהנהלה הנוכחית.
    חג שמח חוץ מזה.

  2. אדם שוב

    חנן שלום
    1. במקרה של צביקה סגירת החשבון היתה צעד אחרון בהחלט. הוא התבקש בנימוס 4 פעמים לפעול לפי תקנון האתר אבל בחר לעשות דווקא. חבל.
    2. ההחלטה בעניין התמונות עקרונית ויש היגיון מאחוריה. היא מבוצעת ללא איפה ואיפה משום סוג – ממנכ"ל ועד מזכירה. לכל אתר יש תקנון ומקובל לכבד את כללי הבית שאתה נמצא בו.
    אני והצוות השתדלנו עד מאוד לפעול בנימוס ובאדיבות אך צביקה בחר משום מה לפעול כפי שפעל.
    חבל.
    אשמח להשיב אותו לקפה בהתאם לתקנון האתר כמו כולם.

  3. מאזינה ברקע

    דווקא לא בדיוק קופי ופייסט, אבל זו לא הנקודה.
    לשיטתך, מה היה צריך אדם שוב לעשות? לכתוב פוסט בבלוג שלו וטראקבק לכל בלוג שאליו רצה להגיב? זו בהחלט שיטה טובה ורלוונטית, אבל לא מחוייבת המציאות. בעיני זה בסדר גמור לכתוב תגובה, גם אם היא משוכפלת או כמעט משוכפלת, בכל בלוג אליו הוא מוצא לנכון להגיב.

  4. חנה בית הלחמי

    אני חייבת לציין שהייתי נוהגת בדיוק כמו שנהגה הנהלת קפה דה מרקר. הערך של להשתתף בזירת נטוורקינג כדוגמת קפה דה מרקר אובד כשמתחילות התחכמויות הקשורות לזיהוי חבר/ת הרשת. כלומר – שם, תמונה ואימייל. מי שלא רוצה תמונה – שלא ישים. מי שרוצה – שישים תמונה שלא עשו עליה עיבודים המטשטשים את זהות הגולש/ת. שאפו להנהלת האתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *