G-Tech ו-לפטופסייל – הרווחתם עוד לקוח מאוכזב

By | 12 באפריל 2007

קודם הסיפור הקטן. אתמול קניתי ב – LeptopSale ירושלים מחשב נייד משומש. לאחר ששילמתי 2,500 ש"ח וחתמתי וקיבלתי את הניירות, והמחשב היה מונח על השולחן, שאלתי "זהו? אני יכול לקחת את המחשב?" והמוכרת אמרה "כן". שאלתי "ואני לא מקבל את זה בתוך משהו? איזה תיק?" והמוכרת אמרה "לא, אתה צריך לקנות את התיק" ואז הוציאה מקופסה שקית קניות של המשביר ו"ארזה" לי בתוכה את המחשב.

אני לא חושב שיש מי שמצפה לשלם 2,500 ש"ח עבור משהו ושיארזו לו אותו בתוך שקית ניילון משומשת. אבל ל-לפטופסייל כנראה לא איכפת מה מצפים מהם. אולי לא איכפת להם שיצא לקוח מהחנות שלהם שחוויית הרכישה שלו היתה פחות ממצויינת.

כמה הם חסכו כי לא ארזו לי את המחשב כמו שצריך? מאה שקל גג.

כמה הם יפסידו בעקבות החיסכון הזה? אני מניח שיותר.

ועכשיו לחוויית השירות המאכזבת שלי מחברת G-Tech.

לפני כמה חודשים רכשתי מהם דיסק של 40 ג'יגה כדי להחיות מחשב ישן. בסוף לא החייתי את המחשב והדיסק שכב לו באריזה שבה קיבלתי אותו מ G-Tech.

לפני כמה שבועות החלטתי להשתמש בדיסק כדי לפנות מקום בדיסק הראשי של המחשב בבית. התקנתי את הדיסק והעברתי אליו את כל המוזיקה וכל התמונות.

לאחר ימים ספורים, שניים או שלושה, הדיסק החל לתקתק והבנתי שהוא התקלקל ומייד ניתקתי אותו כדי לא לאבד מידע.

היום היה לי זמן פנוי בתל אביב וניגשתי לחנות של G-Tech בגבעתיים כדי שיחליפו לי את הדיסק. רציתי שיעתיקו לי על המקום את המידע מהדיסק המקולקל לדיסק החדש כדי שזמן הפעולה של הדיסק יהיה כמה שיותר קצר כדי להפחית את הסיכוי לאבדן מידע.

כשביקשתי זאת מבעל הבית הוא אמר לי שאי אפשר. הם כבר לא מוכרים דיסקים של 40 ג'יגה. צריך לשלוח את הדיסק לסוכן של הדיסק כדי שיקבע אם הדיסק אכן מקולקל ואם הוא מקולקל, הוא ישלח לי דיסק חדש. בעל הבית אמר לי שהם לא אחראים על המידע ושאני צריך לחזור הביתה עם הדיסק, לגבות אותו ואז להביא אותו בחזרה אליהם.

ניסיתי לשכנע אותו שזאת תהיה טרחה גדולה מצדי ושזה יגדיל את הסיכוי לאבדן המידע.

הוא אמר לי "אין לי מה לעשות" ואני יצאתי מאוכזב מהחנות.

הוא ראה שיצאתי מאוכזב אבל לא היה לו איכפת. מבחינתו הוא היה בסדר.

אני לא ציפיתי ממנו להיות "בסדר". אני ציפיתי ממנו שלא יאכזב אותי.

יכול להיות שהייתי תמים כשהאמנתי להם כשהם כותבים באתר שלהם בכל מקום "אצלנו השרות מעל הכול !!!". יכול להיות שהיו לי ציפיות לא הגיוניות. יכול להיות שטיפול שיגרום לי לא להיות מאוכזב היה גורם לו לעשות דברים שהוא לא רגיל אליהם. יכול להיות שלא לאכזב אותי היה גורם לו להוצאות שהוא לא תכנן.

אז מה? אני עדיין מאוכזב מהשירות שלא קיבלתי.

בדרך כלל יודעים כמה חוסכים כשנותנים שירות "בסדר" שעלול לאכזב לקוחות.

אבל מי שנותן שירות "בסדר" שוכח שלקוחות מאוכזבים עולים לו במוניטין ובהכנסות פוטנציאליות.

אני שולח ל G-Tech את הקישור לכאן ונותן להם הזדמנות לתקן את הרושם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *