קישורי בוקר – זיהום ויזואלי, זיהום דיגיטאלי ועוד

By | 15 באפריל 2007

דרך הבלוג של Jamie Zawinski נודע לי שעיריית סאו פאולו בברזיל החליטה להסיר את מודעות הפרסום הענקיות שגורמות לזיהום ויזואלי. מתי בישראל?

ברכה גולשת שלחה לי אימייל מאד מעניין שאני בתהליך הבדיקה שלו ועוד אפרסם את התוצאות. הנה רמז.

איתן כספי שלח לי קישור לאתר מעניין להשוואת חוויות משתמשים מחברות אירוח אתרים. איתן כותב "כמובן שיכול להיות שחלק מהתכנים הם של בעלי עניין, אבל כאשר ממיינים את הטבלה על פי כמות הביקורות ואז מחפשים מימין את הציון הכולל, אפשר לקבל מושג לא רע." למי שלא יודע, אני ב DreamHost ועדיין לא מצאתי סיבה מספיק טובה להשקיע מאמץ ולהעביר את "מפעלות חנן" לספק אחר.

יגאל חמיש שלח לי קישור לפוסט מצויין של צביקה רול בשם ככה עושים פרזנטציה על טכניקות הפרזנטציה של אל גור.

לא צריך לעבוד קשה. רק לפרסם בבלוג דברים שאחרים שולחים וכבר אתה נחשב "בלוגר".

שבוע טוב.

8 thoughts on “קישורי בוקר – זיהום ויזואלי, זיהום דיגיטאלי ועוד

  1. ערן בילינסקי

    באייל הקורא אנחנו מזהים תגובות עם יותר מדי סימני קריאה ושאלה ומציעים למגיב/ה לשנות את התגובה, שכן היא עלולה להתפש כהתלהמות על ידי אחרים.

  2. יהונתן

    אני חושב שהרעיון של דה-מרקר של למכור את הפרטיות שלך הוא צפוי כשמדובר ב'שוקי הון' כי הרי ברור שאתה מתעניין בהם, אני גם טרחתי לציין שכל מי ששולח לי מייל יקבל גם דואר פרסומי ממני אחת לשעה? (לא, אני לא עושה את זה, אבל זה שקול בערך לזה).

  3. מאזינה ברקע

    הרעיון של תוכנה שמקבלת את תפקיד הפטרון האחראי על מוסריותי ועל התנהלותי ברשת נשמע לי מעצבן במיוחד.
    אם היום אנחנו מתעצבנים כש-word טוען שאדקדוק שלנו לוקה בחסר, תחשוב איך תרגיש אם התוכנה שבאמצעותה אתה מגיב או כותב ברשת.

    ברור לי מה יהיה הפיצ'ר הראשון שאנטרל בתוכנה כזו, לא משנה כמה כוונות טובות עומדות מאחוריו.

  4. מאזינה ברקע

    ועוד דבר – התרחיש שאתה מתאר מחייב מעקב ופלישה לפרטיות ברמה שאין כדוגמתה היום. אתה באמת חושב שזה משהו שצריך לאפשר או לעודד?

  5. ירושלמי

    בצומת שמואל הנגיד-בארי (איפה שיורדים לקינג ג'ורג') יש פיצריה, שכבר זמן רב מפרסמת מודעת דרושים "אחרי צבא". לי אין כרגע אמצעים לצילום-העברה דרך האינטרנט, אולי כדאי שמישהו יעשה את זה כדי לעזור לנדנד להם.

  6. redgirl

    לעניין תיעוש האוניברסיטאות:
    במילים אחרות- ל"הרוג" כל תחום מחקר לא ריווחי כגון(או לא כמותי): פילוסופיה, אמנות, תיאטרון… אפילו רפואה. מחקרים שנראים זניחים לפעמים מגיעים לתגליות חשובות ומצילות חיים. תיעוש האוניברסיטה הוא צעד שיהפוך את האבלוציה… כל הכבוד לכותבים נגד! ולך חנן על שהעלת את הנושא החשוב.
    ובאותו עניין- אני סטודנטית, שכרגע כמובן שובתת. אבל אני לא יכולה שלא לתהות- גם אם אי פעם נקבל את מה שאנחנו מבקשים (מילארד!?!?) האם לא תמשיך מגמת הרס החוג שלי (החוג לתיאטרון, אוניברסיטת ת"א), רק משום אי היותו "ריווחי" ו"אקדמי" לטעמם של אנשי הדירקטוריון? ימים יגידו…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *