סגירת טאבים – יום חמישי בבוקר

By | 2 באוגוסט 2007

גילי בר הלל מקטרת על השירות של מייבש הכביסה שלה ומקבלת בתגובות הטפה מעצבנת על איכות הסביבה.

חנית שואלת מה עושים עם תגובות מעצבנות ?

הבלוג לחץ חברתי ישתף פעולה עם גל"ץ במאבק בחוק ההסדרים.

חלי (או שמא ח ל י ?) מפנה את הזרקור לבלוג של מוחמד חלף בקפה – היומיום של ערבי במדינה

וחוצמזה, הגיע הזמן שיהיה כאן שלום.

8 thoughts on “סגירת טאבים – יום חמישי בבוקר

  1. גורו יאיא

    מדובר ביותר. אם אני רואה אתר שאינו נראה טוב, אני אעזוב אותו. סביר שאתה צריך לעשות חשבון ש22 אחוז הם אותו חלק של המשתמשים שלא עזב את האתר.

  2. העלמה עפרונית

    למה "הטפה מעצבנת"? נכון, זה לא נעים לספר על דבר אחד, לצפות (כנראה) לקבל תגובות תומכות ומסייעות ובמקום זה לקבל תגובות שמאירות חלק אחר בסיפור, אבל זה חלק מהעניין. התגובות ההן לא היו אישיות או פוגעניות (למיטב זכרוני) אלא ציינו שבמזג אוויר כזה, למעט אם יש סיבה מיוחדת, אין צורך להפעיל מכונת ייבוש.
    אם מישהי הייתה מפרסמת פוסט על איך היא נסעה באופניים עם הזאטוט שלה מאחור בלי קסדה בעודה שומעת להנאתה מוזיקה באייפוד, היית חושב שתגובה שמעירה "זה לא בטיחותי וגם די מסוכן לך ולילד" היא הטפה מעצבנת? ואם אותה תגובה הייתה עוזרת לאותה רוכבת אופניים חיננית להבין שזה באמת מסוכן כי היא פשוט לא חשבה על זה קודם?

  3. חזי

    הסיבה לכך שאנשים עדיין עובדים עם 600*800: לא יודעים מה לעשות כדי להגדיל את הפונטים והגרפיקה הקטנים מידי כשעובדים ברזולוציות גבוהות יותר. זה תופעה נפוצה מאד, ביחוד אצל אנשים מבוגרים.

  4. טל

    14.5 אחוזים מהגולשים בעולם משתמשים בפיירפוקס, ויש כל כך הרבה אתרים שלא מתאימים לזה, אתה יכול לעשות חישוב של איזה נזק זה עושה להרבה עסקים שלא מבינים שיש יותר מדפדפן אחד בעולם.

  5. יולי

    אחוז דומה לזה הוא מספר משתמשי פיירפוקס באתרים השונים. שווה להשקיע? בהחלט!
    שווה להשקיע בכל מקרה, גם ברזולוציה וגם בפיירפוקס, היות וגם אם מספר הדפים הנצפים נראה לא "שווה" עבור ההשקעה – מספר הדפים הנצפים יגדל בהתאם להשקעה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *