כלמיני ליום שלישי בצהריים

By | 7 באוגוסט 2007

היום יומולדת 20 ל rec.humor.funny . למי שלא מכירים, זה הזמן. וגם לאלה שהכירו ושכחו. כמוני.

ואם כבר הומור ומחשבים – האם שאלתם את עצמכם פעם איך נולד ה (-: ? הנה סיפור יצירתו. לפני 25 שנה. אולי זה גם מתאים לבקשת העזרה של יובל דרור לדוגמאות לשימושים חתרניים במוצרים, כלומר בטכנולוגיה. סימני פיסוק זה טכנולוגיה?

ומחשבה בקשר לספאם ישראלי. לפני כמה שנים היה נדיר. עכשיו יש התפוצצות. נראה לי שטכנולוגיית הספאם התפתחה עד כדי כך שכל אחד יכול, יחד עם אובדן הבושה והתגברות תאוות הבצע.

היום היו אצלי מפתחי אתר שתיל החדש. היתה בעיה מאד מוזרה בגירסה האחרונה של האתר. הם חפרו בקונפיגורציה ובקבצים ללא הצלחה. אני עשיתי RTFM – חיפשתי את הסטרינג הבעייתי יחד עם גירסת התוכנה. התשובה נמצאה בקישור הראשון. מייאש כמה הרבה פעמים קורה לי שאני שוכח לחפש ומנסה לפתור בעיות שכבר נפתרו.

ואם כבר חיפוש. האם שמתם לב שמנועי החיפוש הם בלתי ידידותיים למתכנתים? נסו לחפש שם של משתנה. כולם יורידו את ה $ מהתחלת מונח החיפוש. אפילו מנועים יעודיים לחיפוש בקוד. שאלתי כבר את המומחים ביותר ולא נמצא פיתרון.

ולסיום. אם שמתם את הקופסה של תקציב 2008 אצלכם, אשמח אם תודיעו לי במייל או בתגובות.

3 thoughts on “כלמיני ליום שלישי בצהריים

  1. זיו קיטרו

    אתה אידיוט. אבל רק בגלל שזו האופציה שאתה בעצמך סיפקת. אתה יודע שאני אוהב אותך, אבל אין מה לעשות – פשוט לא השארת ברירה :-)

    רציתי לכתוב לך על זה אבל רק עכשיו קראתי ואז קראתי שכבר מצאת פתרון… סבבה. לא צריך. תפתור לבד את הבעיות שלך. אם עם חברים אחרים. תשאיר אותי בצד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *