Yedda – לא מעניין אותי לענות

By | 16 בנובמבר 2007

השבוע נמכרה חברת Yedda ל AOL והעיתונות בישראל חגגה.

(לא ראיתי באף אחד מהסיקורים של המכירה התייחסות לחוייה אישית בשימוש באתר אבל זו טענה שלי כלפי העיתונות ולא כלפי ידע. הרי זה אתר 2.0 ותוך כמה שעות אפשר ללמוד דבר או שניים. שוב. יכול להיות שהיה. אני לא ראיתי. אבל זה לא הנושא שלי עכשיו. רק התלוננות על הדרך.)

את ידע אני מכיר דרך אחד המייסדים, יניב גולן, שפגשתי לראשונה בכינרנט. יניב הוא בחור נחמד וחייכן ותמיד עודד אותי להישאר באתר ולספר לו מה אני באמת חושב עליו. והוא באמת הקשיב. בגלל זה המשכתי להתעניין באתר שלו.

מדי פעם שאלתי שאלה אבל אף פעם לא נפלתי מהכיסא מהתשובות שקיבלתי. אף פעם לא היתה לי תחושה שהשאלה שלי נענתה במלואה וש-Yedda הוא פתרון טוב (יעיל, ממצה) בשבילי לקבלת תשובות שלא הצלחתי למצוא בערוצים אחרים.

היום שוב שאלתי שאלה (האם מלכודת לקופים שעשויה מחור באגוז קוקוס היא דבר אמיתי או רק מטאפורה) ובינתיים קיבלתי תשובה של מישהו שראה את זה בסרט של נשיונל ג'אוגרפיק.

בכולופן, כשנרשמים לאתר מצהירים מה תחום ההתמחות והעניין ואז האתר מציע לענות על שאלות בתחום העניין הזה.

היום דיפדפתי ברשימת השאלות ואף אחת מהן לא עשתה לי חשק לענות עליה.

ואז חשבתי על בעיה באתר. בשבילי.

אני חושב שמה שמעניין אותי, מה שמאתגר אותי, הוא לענות לשאלות שגם לי יש שאלות באותם נושאים. זאת אומרת, נושאים שאצלי שאלות לגביהם הן לא סגורות.

מבחינתי, היה מעניין אותי לקבל רשימה של שאלות המתאימה לשאלות שכבר שאלתי, ולא בנושאים שאני יודע. שאלות כאלה היו גורמות לי לחשוב ולא לזרוק מהשרוול. יכול להיות ששאלות כאלה היו מעודדות אותי לחקור ולחשוב ולא רק לצבור נקודות באתר.

אני מקווה שיניב יחשוב שזה רעיון טוב ואולי ישכנע את הבוסים החדשים לפתח את הפיצ'ר הזה באתר. אולי פיצ'ר כזה יעודד אותי להסתובב שם יותר, לשאול יותר ולענות יותר.

One thought on “Yedda – לא מעניין אותי לענות

  1. יניב גולן

    "נחמד"???

    נו טוב. לפחות התקדמנו קצת מימי גולדה :)

    לגבי שאלות שיענינו אותך – אני מסכים, יש עוד דרך ארוכה לעשות ב- Yedda כדי למצות את הפוטנציאל בנושא התאמת השאלות לפרופיל העניין האישי שלך.

    אני חושב שהכיוון שהצבעת עליו הוא בהחלט אחד המכיוונים שכדאי לנו ליישם.

    תודה על הפירוט ועל הוולידציה!

    בברכת שאלות מעניינות ותשובות איכותיות –

    יניב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *