הלוגו החדש של נענע 10

By | 2 ביולי 2008

מבאסת אותי התגובה הלא רצינית בבלוגים ללוגו החדש של נענע10.

אני לא יודע להגיד האם נבחרה האפשרות הטובה ביותר מבין האפשרויות שנשקלו.

אני חושב שאני יודע להגיד מה הבעיות בלוגו הנוכחי ומה השאלות שאיתן היה צריך להתמודד המעצב.

1. הלוגו הנוכחי לא נראה כמו לוגו אלא כמו שני לוגואים מודבקים.

2. בלוגו הנוכחי ישנם ארבעה צבעים.

3. בלוגו הנוכחי אין קשר בין שם המותג ובין הכתובת האינטרנטית שלו.

4. הלוגו הנוכחי לא מאפשר גמישות ו"משחקים" גראפיים.

5. יש שני מותגים שצריכים להיות נוכחים בלוגו אחד, בלי שאף אחד יאבד מהזהות שלו.

6. הלוגו צריך להשתלב בעיצוב חדש של האתר

7. הלוגו צריך להופיע בטלוויזיה.

הייתי שמח אם מישהו שקצת יותר מבין ממני בעיצוב גראפי ומיתוג היה כותב משהו יותר רציני משבע הנקודות ששלפתי.

מבקר או משבח? לא משנה. העיקר שיהיה רציני.

(ואולי יש כאן גם בעיה מצד נענע10 בגלל החשיפה של חצי עבודה)

עדכון: הזמנתי ואורי ברוכין נענה להזמנה. קיראו את התגובה שלו.

6 thoughts on “הלוגו החדש של נענע 10

  1. שלא לומר

    הבעיה העיקרית, והמאוד-מציקה, עם הלוגו החדשה היא שהוא כתוב באנגלית. נענע זה שם יפיפה, עברי, ויש מעטים כאלו בין האתרים הגדולים בארץ. זה פשוט עצוב.

    עברי, דבר עברית.

  2. אורי ב.

    לא הגבתי עד עכשיו בשום מקום בעניין הזה, אבל משהו באיך שהצגת את העניין הזיז אותי…

    אז בתור מישהו ש"מבין במיתוג", אני יכול להגיד לך שאני לא מבין מה היה המניע לשחרר את הלוגו.
    לוגו במנותק משאר הזהות הויזואלית שלו עובד לעתים מאוד רחוקות, בעיקר כשזה לוגו חדש שעוד אין לו מטען אסוציאטיבי.
    היה לי הכבוד לראות את העיצוב המלא, ולדעתי האישית הוא אחד העיצובים היפים ופורצי הדרך שיצא לי לראות בשנים האחרונות בתחום. הוא נעים, הוא זורם, הוא עושה את העבודה.
    מלכתחילה, להעריך תוצר קריאטיבי בלי לדעת מה היו האילוצים ומה המטרה זה עניין מאוד מוגבל.

    בקיצור – לדעתי בינתיים אי אפשר להגיב ברצינות, ומה שנשאר זה להגיב מהזווית הפונקציונלית, שזה מה שעשית יפה.

  3. Drazick

    בהחלט לשפוט לוגו במנותק ממה שהוא מייצג זה כלום…
    ואפילו לא צריך להבין כלום כי להגיע למסקנה הזאת.

    מצד שני, איך שלא הופכים את זה, הלוגו הזה, בניגוד לקודמו לא נראה "משלנו".

  4. מריאנה

    הלוגו הוא הפנים החדשות של האתר, והוא ייצג את האתר בכל מקום. אולי בקונטקסט של כל העיצוב של כל האתר הלוגו יראה טוב, אבל כך הוא לא נראה מושך או מעניין. קהל היעד שלכם הוא בעיקר צעירים, ועם לוגו כזה אנשים עלולים לאבד עניין. זכרו שהלוגו לא תמיד יופיע בהקשר של כל העיצוב, וזה מה שיכול לפגוע בכם. לא לזלזל בכוחו של העיצוב!

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כמעצב גרפי וטיפוגרף, נראה לי הלוגו כמות שהוא -טוב
    אני הייתי נותן לו צבע – ירוק למשל ומשאיר את העיגול של 10 שחור.
    כמו כן הייתי בודק פונט יותר עכשוי. ולא משתמש בפוליו כמדומני, שעבר זמנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *