כוחו של ה"לא"
אח"י דקר מטקבקת ומטרקבקת לי וממשיכה את השיחה בנוגע לעובדה שאי אפשר להגיב כאן. אני שמח שהדיון נמשך, והמשכתו מוכיחה לי שוב את כוחו של ה"לא". סגירת וובסטר 1 נתנה דחיפה לעליית המתחרים ששאפתי לקיומם. כל עוד האתר פעל, לא היתה מוטיבציה אמיתית לאף אחד להתאמץ. פתיחת וובסטר 2 ללא אפשרות התגובה המקובלת יוצרת איזו… Read More »