קישורי בוקר יום שלישי

By | 12 ביוני 2007

הסוודר האפור – פו(דק)סט אורח שלי אצל שרון לכבוד יומולדת שנה לבלוג העצמאי שלה.

בהמשך לפוסט של אתמול על אירוח אתרים, הנה למה אני כל כך מרוצה מדרימהוסט ולמה יהיה לי קשה לעבור למישהו אחר. השבוע היתה פריצה לכמה אלפי אתרים בדרימהוסט וכולם צרחו כמה שזו חברה מחורבנת. בפוסט שהם כותבים בבלוג הסטטוס שלהם הם כותבים:

In the ensuing discussion since we announced this to our users we have seen and heard evidence that similar attacks have been successfully made on several other prominent web hosting companies in the past few weeks as well, some of them much more serious than this attack on us. That makes it look like this may not be an isolated incident.

או במלים אחרות – "זה קורה גם אצל אחרים אבל אנחנו מדברים על זה".

אחריות חברתית של עסקים – מכירים? ובכן, מנכ"ל חברת ההשקעות אקסלנס אומר את הכמעט מובן מאליו – אחריות חברתית של עסקים היא הפרטה של האחריות החברתית והסרת אחריות מהממשלה.

דויטש קבע כי על חברות עסקיות העושות שימוש בנכסי הציבור – למשל הנכס המכונה "אוויר נקי" – לשלם לציבור בגין השימוש הזה. לדעתו, הדרך הנכונה לטפל בבעיות של זיהום, סביבה והתחממות כדור הארץ היא באמצעות הטלת קנסות או מסים על החברות המזהמות. "החברות משתמשות במשאב שאינו שלהן, והן צריכות לשלם על זה באמצעות מס. אין שום היגיון לבוא אלינו, מנהלי ההשקעות, שנמצאים בסוף שרשרת המזון, ולדרוש מאתנו לקבל החלטות בנושא. צריך להגיע לתחילת השרשרת, לראש הפירמידה". הוא הוסיף כי "גם אם היתה לנו עמדה בנושא איכות הסביבה, מה אנחנו צריכים לעשות בנוגע לדברים יותר בעייתיים, כמו שחיתות, שקיפות ואתיקה? אפילו באתר 'גמל נט' של משרד האוצר יש מדדים לתשואה ולסיכון, אבל אין מדד לאחריות חברתית".

כשיהיה לי שקל להשקיע, אשים אותו אצלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *