קישורי בוקר יום רביעי

By | 13 ביוני 2007

קצת קשה לכתוב הבוקר "סוציאל דמוקרטיה" לאחר שברק לא הזכיר את המילה "כלכלה" בנאום הנצחון שלו. ובכל זאת.

ביום שישי תפס אותי על המדרכה של הקיבוץ עופר סיטבון ושאל אותי איך יוכל להקים אתר שירכז את הכתיבה שלו בשנים האחרונות. אמרתי לו "תפתח בלוג" והוא שאל "אבל בלוג זה מקום שאני אמור לכתוב על החיים שלי" ואני אמרתי לו "מה פתאום!". שיכנעתי אותו ועכשיו – קבלו את עופר סיטבון – הארכיון : על חברה, כלכלה, פוליטיקה ומשפט. הבלוג של עופר מצטרף לבלוג (האמיתי) של אודי מנור – למה ומדוע סוציאל-דמוקרטיה היא השאלה ומדינת רווחה היא התשובה.

ולעניין אחר לגמרי. לפני כמה ימים כתב מעצב העל ג'פרי זלדמן ש E-mail is not a platform for design הוא עיצבן את חברת Campaign Monitor  שמוכרת שירותי שליחת ניוזלטרים פרסומיים והם כתבו Zeldman says 'HTML mail still sucks'. התפתח דו שיח ענייני ומנומס ובעקבותיו כתב זלדמן Eight points for better e-mail relationships .

ניוזלטרים הוא נושאי בלתי סקסי בעליל אבל קריטי לארגונים מסחריים וארגונים ללא מטרות רווח. כשעושים את זה כמו שצריך, ההחזר על ההשקעה גדול יותר מאשר באתרים. זה תחום שחשוב להכיר ואני חושב שיהיה כדאי להתמחות בו.

במעבר חד. העיתונאית ליילה אל חדאד עוזבת את עזה עם בנה ומשפחתה. לפני שעזבה היא צילמה כתבה על הצדדים הכלכליים של המנהרות בין מצרים ורפיח. שווה לראות.

ולסיום. בימים האחרונים הרגשתי איזה קווץ' בלב. בדיקה גילתה לי שאכן בימים אלה, למען הדיוק ביום ראשון הקרוב, תחלוף שנה.

2 thoughts on “קישורי בוקר יום רביעי

  1. תומר

    בכתבה שהופיעה במדור המחשבים של אתר ווינט, הוצג המאבק בחוק המדובר בתור המחאה של הבלוגרים והעיתונאים. מאבק כזה צריך לבוא מהאזרחים, לא מקבוצות קטנות בעם.

    גם אם נאחד את כל הבלוגרים ואת כל העיתונאים אני לא בטוח שנגיע ל־10,000 תומכים במאבק, וזו נקודת התורפה שלנו, שאנחנו ממשיכים לחמם את עצמנו, אבל מבחוץ אנשים אפילו לא מכירים את המאבק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *