דרוש/ה דחוף בתל אביב

By | 8 באוגוסט 2007

עדכון: נמצא האדם. תודה. לא רק כתיבת בלוגים עוזרת לפרנסה, גם קריאה מועילה.
קיבלתי עכשיו פניה מעמותה בתל אביב בבקשה לעזרה דחופה. יש להם בלגן באימייל עקב החלפת ספקים והם צריכים מישהו שיגיע אליהם מייד, יסדר את ההגדרות ויעבוד מול הספק כדי לפתור את הבעיות. צריך מישהו עם נסיון רב ויכולת לאסרטיביות מול הספק.

אם אתם או מישהו טוב שאתם מכירים זמין למשימה הזאת באופן מיידי, אנא התקשרו אלי. המספר שלי נמצא בטור השמאלי.

תודה.

4 thoughts on “דרוש/ה דחוף בתל אביב

  1. יהונתן

    מאוד אהבתי את התגובה של רל נדל: "אנחנו לא מכירים את המקרה, לא שמענו עליו ולא קיבלנו שום תביעה*, אני לא מבין מה מעניין בילדים שלא נכנסו למועדון"

    * – תביעה מעניינת כאן כי חוק איסור הפליה במוצרים, שירותים וכניסה למקומות ציבוריים (חוק הסלקציה) יכול להטיל על נדל קנס לא מבוטל. החלק האחרון של המשפט שלו רק מדגימה כמה הדבר כנראה שכיח בקרב מנהלי מועדונים.

    מאוד מעניין אותי לדעת שהTLV מפעיל סלקציה, כי אני לא אלך למקום כזה (לא שהמקום בסגנון שלי בכל מקרה, אבל כל מקום שמפעיל סלקציה לא ראוי לכסף שלי).

  2. HN

    מאד מסקרן כמה אנשים טובים ישנם… תפרסם כמה פנו אלייך לעזרה בנוגע לדואר אלקטרוני

  3. נטע

    לא מכירה את נויה, רק את העורכת שלה :)

    באמת לא ברור למה אנשים לא מתקשרים למערכות העיתונים ומנסים לעניין בסיפור שלהם. היום גם יש הרבה אי-מיילים לפניות שמתפרסמים (למשל ב"העיר"). אני מניחה שאנשים לא מספיק יודעים למי לפנות. למשל אם היו פונים למערכת "ידיעות אחרונות", סביר שלא היו כותבים על כך כלום, קטן עליהם. אבל "העיר" של תל אביב עוסק בדיוק בסיפורים כאלה.

  4. נטע

    (ואחרי שקראתי את יהונתן) – חבל שהם לא תבעו את המועדון. אולי גם זה נראה להם מחוץ לתחום הדברים שהם יכולים לעשות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *