יום ראשון בבוקר – ניקוי טאבים

By | 12 באוגוסט 2007

תומר ליכטש מתפלא וואו כמה אבק. ליכטש שכח שבלוג (כמו תיבת אימייל) הוא כמו כוכב קטן. כל הזמן צריך לנכש את שתילי הבאובב.

ג'וש ג'ונס – מהבעלים של חברת האיכסון DreamHost ניתח תעבורה של אתר אחד שלו וגילה שרק 5.6% מהמבקרים הם אנשים אמיתיים. כל השאר הם רובוטים למיניהם. או במלים שלו – האינטרנט זה לא לאנשים.

נצחון קטן – תביעת SCO לזכויות יוצרים על הקוד של לינוק נכשלה.

ובהמשך לקישור הראשון – 60 כלים לניהול תיבת ה Gmail שלכם. (אני אישית לא סובל את שירות הדואר הזה ונמנע משימוש יומיומי בו. הדואר שלי ב fastmail.fm ואני הרבה מרוצה.)

באירוע הגדול של אפל בשבוע שעבר שאל עיתונאי אחד את סטיב ג'ובס למה אין על הקופסה של המקים מדבקה Intel Inside. המקיסטים לא אהבו את השאלה אבל היא חשפה כמה דברים על היחסים הבעיתיים בין אינטל ויצרני המחשבים שאינם אפל. אין שאלות מטומטמות.

ערן ורד מפרסם סרטון ובו הוא מראה איך פעילים ישראלים ופלסטינים חותכים קטע מגדר ההפרדה. מחזיר אותי שנים אחורה. לפני 20 שנה חייתי קצת זמן בקומונה באנגליה. אחת החברות בקומונה השתתפה בטקס גזירת חוט אחד מגדר של בסיס חיל אוויר שבו נמצאים מטוסים אמריקאים נושאי פצצות גרעיניות. הטקס לווה בסיקור עיתונאי. היא נכנסה לכלא. שם נתקלתי לראשונה במושג "מחאה לא אלימה". באותו חורף התחילה האינתיפדה הראשונה.

ולסיום – שימו לב שעכשיו אפשר לראות באתר Ozrox באילו בלוגים נמצאת הקופסא של תקציב 2008. אתם מוזמנים להוסיף את הקופסה לבלוג או לאתר שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *