סטטיסטיקות של טוויטר – זה עובד!

By | 16 בדצמבר 2015

לפני כמה ימים קראתי פוסט של Tim Bray על Twitter Numbers. אם תסתכלו טוב תוכלו לראות אותי מוזכר בפוסט אבל זה לא העניין החשוב.

גיליתי שטוויטר מאפשר צפיה וחקירה של סטטיסטיקות הציוצים, עד רמה של מספר הקלקות על לינקים בציוצים ספציפיים. טוויטר מספקים את השירות לא מטוב ליבם אלא כדי למשוך חברות לפרסם בטוויטר.

נכנסתי לשירות וגם אתם יכולים. היכנסו לכתובת הזאת ובתהליך קצר תראו את הסטטיסטיקות שלכם.

בימים אלה, חיפוש עבודה ממלא את רוב זמני ומחשבותי ותהיתי איך גם הסטטיסטיקות של טוויטר יכולות לעזור לי.

אתמול בצהרים צייצתי את הציוץ הבא והתוצאות היו ככה ככה (תודה למי שהקליקו ולייקקו. אתם חברים טובים.)

twitter-activity-first

בדקתי מהם המאפיינים של ציוצים שקיבלו יותר חשיפה ועודדו יותר מעורבות.

גיליתי שבאופן משמעותי, ציוצים עם תמונות מקבלים יותר חשיפה ויותר מעודדים מעורבות.

ניסיתי לבדוק באילו שעות יש יותר סיכוי לקבל חשיפה ומעורבות. לא מצאתי סטטיסטיקות לפי שעות. הנחתי שיש עוד שירותים שיכולים לעזור לי בזה ואכן מצאתי את האתר Tweriod.

עדכון משנת 2021: מסתבר שהאתר Tweroid כבר לא קיים. חברת Brandmentions פנו אלי והציעו לי חשבון חינם תמורת לינק למאמר באתר שלהם Twitter Historical Data – The Fastest Way to Search & Get Historical Old Tweets. תמיד שמח לקבל הצעות כאלה.

 

גיליתי שם שבאמצע השבוע, השעה שבה הכי פעילים החברים שלי היא שמונה בערב.

tweriod

הכנתי תמונה ובשמונה בערב צייצתי שוב בערך את אותו ההטקסט, עם תמונה, אבל עם תוצאות הרבה יותר טובות.

twitter-activity-second

כמה יותר טובות?

  • פי 6 צפיות
  • פי 9.5 יותר מעורבות
  • פי 8.5 יותר הקלקות ללינקדאין
  • פי 5 יותר ריטווטים

מסקנה

אם טוויטר הוא כלי חשוב בשבילכם לקידום עצמי או ארגוני, כדאי לכם מאד להסתכל ולנתח את הסטטיסטיקות של החשבון שאותו אתם מנהלים. יכול להיות ששינויים קלים כגון הוספת תמונות או ציוץ מושהה לזמן שבו פעיל הקהל שלכם ישפרו מאד את הביצועים של הציוצים שלכם.

ואם הגעתם עד לכאן, אולי תהיה חברים שלי בלינקדאין? דרככם אולי אוכל להגיע לאנשים שיש להם עבודה בשבילי. קליקיטי-קליק לכאן. תודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *